Hoe kunnen we je helpen?
Hier vindt je onze meest gestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen of kan je het niet vinden? Één van onze medewerkers helpt jou graag verder! Contact opnemen kan bij ons op verschillende manieren.
Veelgestelde Vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
U heeft de gewenste artikelen gevonden , maar hoe nu verder?
1. Winkelmandje. Selecteer de maat voor de item (mits die nog beschikbaar is) en klik dan vervolgens op de " Voeg toe aan winkelmand '' knop. Controleer of u de juiste maat en items hebt toegevoegd door op het " Winkelmand Icoontje'' te drukken rechtsboven op uw scherm. Hier kunt u ook items verwijderen of de maat aanpassen. Als alles in uw winkelmandje klopt kunt u verder gaan met de bestelling door op de '' Checkout'' knop te drukken.
2. Persoonlijke gegevens en BRANDNEW Account. Vul uw persoonlijke gegevens en u adres in. heeft u al een BRANDNEW account dan kunt u inloggen en staat u informatie er al in. Heeft u geen BRANDNEW account, dan kunt u er één aanmaken of verdergaan als '' Gast.''
3. Bezorging. kies u bezorging adres voor uw pakket. dit kan anders zijn dan u thuisadres.
4. Controleer. Dit is de laatste stap voordat u uw bestelling kunt bevestigen. controleer dus goed uw bestelling en uw bezorging adres en als alles in orde is klik dan op verder.
5. Betalingsmethodes. U kunt betalen via IDEAL, Mastercard, VISA en KLARNA. Nadat uw betaling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin uw besteloverzicht.
Giftcards
Momenteel kunt u uw giftcard alleen nog maar verzilveren in de fysieke winkels in Vlissingen en Goes. Wij zijn momenteel hard aan het werk voor de digitale giftcard.
Bezorging
Momenteel bezorgen wij aan klanten in Nederland (NL) en België (BE). Alle bestellingen boven de €99 worden gratis verzonden, zit u daar onder dan vragen wij een bedrag van € 5,95 voor het verzenden van uw pakket.
Retouren en Terugbetaling
Hoe stuur ik een artikel retour?
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels. Retourkosten zijn altijd voor rekening van de consument, tenzij er een breuk is aan het artikel.
Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en retourneert. Ons magazijn controleert de artikelen bij retour.
Terugbetaling
De verwerking van een retourzending kan tot aan 10 dagen duren.
Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens. Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, dan kun je je terugbetaling binnen 5 werkdagen* op je bankrekening verwachten. Voor betalingen met PayPal en creditcard kan dit tot aan maximaal 14 dagen* ** duren.
Vragen over bestellen
Ik heb geen bevestiging ontvangen
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.
Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Ik heb een artikel gekregen die ik niet heb besteld
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld!
Stuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Dit kun je doen tijdens het online aanmelden van je retouren, of indien je een retourformulier hebt ontvangen door hierop reden 9 in te vullen.
Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we je vragen hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Als je het artikel al hebt betaald, dan ontvang je het aankoopbedrag natuurlijk terug zodra we je retourzending hebben ontvangen. Dit kan 14 dagen duren.
Onze excuses voor het ongemak.
Waarom is mijn bestelling/Artikel geannuleerd?
Als je bestelling of een deel daarvan door ons is geannuleerd, is dit meestal te wijten aan de voorraad of een magazijnfout tijdens het verpakken.
De door jou bestelde artikelen zijn mogelijk erg populair geweest en het kan voorkomen dat een artikel net voordat je de bestelling plaatste uitverkocht is geraakt. In zeldzame gevallen kan de voorraad dan niet op tijd in ons systeem worden bijgewerkt en wordt het artikel geannuleerd. Sorry!
Je kunt de artikelen indien mogelijk opnieuw bestellen en als je al hebt betaald wordt de terugbetaling zo snel mogelijk verwerkt. Indien je hebt gekozen voor creditcard als betaalmethode is het bedrag nog niet van je rekening afgeschreven. De reservering op je creditcard is opgeheven.
Bezorgen & Retourneren
wat is de levertijd van mijn pakket?
Momenteel hanteren wij een levertijd van 1 werkdag (ma. - za.)*. Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
De bezorger van DPD biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail. wij bieden u ook de optie aan om het fysiek op te komen halen in één van onze winkels.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, komt er onder mijn bestellingen. bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je vindt daar dan ook een link naar de Track & Trace van je bestelling.
Ook ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een PostNL, DHL, DPD, Budbee of Fietskoeriers Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij BRANDNEW. heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen
- Betalen met iDEAL
- Betalen met Creditcard
- Betalen met PayPal
- Betalen op rekening (Met Klarna)
- Betalen vooraf
Het kan voorkomen dat je niet altijd gebruik kunt maken van alle bovengenoemde betaalwijzen, ook wanneer dit bij eerdere bestellingen wel het geval was.
Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald van welke betaalmethoden je gebruik kunt maken. Hierbij wordt geen rekening gehouden met je bestel-en betaalgeschiedenis. In dat geval kun je gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen.
Hoe betaal ik op rekening?
Bij de betaalwijze “betalen op rekening via Klarna” heb je tijd tot 14 dagen na verzending van je bestelling om de factuur te betalen. Zo kun je eerst bepalen of je de complete bestelling wilt houden of deze (gedeeltelijk) wilt retourneren.
Als je binnen de betalingstermijn van 14 dagen besluit om artikelen te retourneren, hoef je enkel de artikelen te betalen die je houdt. Als je pas na deze 14 dagen besluit om iets te retourneren verzoeken wij je om de volledige factuur te betalen. Nadat wij je retourzending ontvangen hebben storten wij het teveel betaalde bedrag terug op je rekening.
De betaling dient doorgevoerd te worden via een bankoverschrijving, bijvoorbeeld via internetbankieren.
Get in touch
-
Informatie
info@brandnewfashion.nl -
Customer service
klantenservice@brandnewfashion.nl -
Pers
info@brandnewfashion.nl -
Volg ons